New day today

Dagen har precis börjat och alarmet stängdes precis av. Har sovit förunderligt bra och är ganska pepp på en god frukost med ägg, flingor, macka och en massa gott kaffe. Igår var det tänkt att jag skulle vara med på grabbkvällen som Johan hade hos sig, men eftersom jag jobbade liiiiiiite för länge, missade jag hela lottningen och kunde därför inte vara med. Grenen var FIFA 11 och A. Tarandi vann precis som föregående år. Även gråtdanne gjorde ett tappert besök men kom trots det på en skamsen 3eplats. Herr Larsson knep silvret. Efter hela turneringen och käket, stack jag iväg. Ville ju hinna kolla film innan jag gick till sängs. Idag blir det plugg och sen ikväll ska jag käka fondue i Malmö! Gött snack utan tvekan!
2010-10-24 @ 10:11:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0