Godddag alla uttråkade vänner!

20 oktober 2010
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra! Jag sitter mest och tar det lugnt på mitt rum. Igårkväll dog vårt kylskåp och det var mindre kul eftersom jag nyss hade handlat käk för en mindre förmögenhet. Vi har fått tömma den på mat och undvarat allt vi kunnat. Frysen fungerar fortfarande konstigt nog och därför måste vi käka djupfryst eller skafferivaror hela veckan. Oskar var ganska förtvivlad, jag var ganska förtvivlad när Moa däremot, tog ut sin mjukost och sa att det inte var hela världen.

Själv hade jag min Moët, lite sylt, ett stycke kött, ost, skinka, smör, ägg. Det var inte så farligt tänkte ni då kanske?! Det tycker inte jag heller faktiskt. Jag tog skinkan och 12 ägg och gjorde en gigantisk omelett. Moëten drack jag nu till frukost och sylten drack jag upp direkt från tuben. Osten rev jag ner och slängde in i frysen, kan ju vara perfekt en regnig dag då man är sugen på lasagne. Köttet fick jag slänga. Trist med tanke på att nötfärs ändå är ganska användbart i Lasagne.

Senaste tiden har varit över förväntan.
Jag har kommit igång med plugget (VIKTIGT)
Jag har fått städordning i rummet
Jag käkar inte McDonalds längre
Novischperioden är över
GA-balen infinner sig snart.

Här kommen en liten kortfilm jag tycker om väldigt mycket. Ett genialiskt verk av Tim Burton. Många av er vet att jag gillar Tim Burton starkt och detta ett av hans tidigare verk från 80-talet. Den är ungefär 6 minuter lång och ganska festlig för oss uttråkade ungdomar.


Ny Spotifylista dessutom.

2010-10-20 @ 11:56:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0