What's up with my throat?

26 november 2010
Nu är det mindre än en månad kvar till julafton. Ganska jobbig ångest på det. Ju närmre julafton, ju närmre tentan i januari. Det snöar ute och jag förstår inte riktigt varifrån all denna snö kom ifrån. Mina vinterdojjor finns någonstans i lägenheten, men jag har oerhört svårt att hitta dem. Lite jobbigt men tanke på att jag halkade lite smått livsfarlig igår.

Hannah fick ett plötsligt uppvaknande igår när jag mulade henne i sängen. Alltid velat mula någon inomhus och när det nu var i en säng var det desto bättre. Inre njutning.

Ikväll har vi en novischförmannamiddag som ska genomföras. Lite jobbigt med att rodda, baka och laga mat, men om alla är på rätt humör kan det bli hur bra som helst!

2010-11-26 @ 14:44:10 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0