Yesterday

28 maj 2010
Det var sanslöst härligt att skriva av sig så mycket häromdagen när jag drog igenom hela karnevalen steg för steg. Idag är jag inte riktigt lika sugen på att skriva, men har ändå något litet intressant att förtälja.

Jag är snart på väg till Malmö för att bo där över helgen. Jag behöver verkligen komma bort från grupptrycket och bara fokusera på plugget istället. Det låter lite smått gay med en pluggweekend i Malmö, men jag behöver verkligen fokusera på plugget ett par dagar i rad. Vi hade dessutom sista föreläsningen idag så nu blir det fullt fokus på tentaplugget och allt vad det innebär.

Wish me luck. Det behövs inför denna 22poängstenta.
2010-05-28 @ 14:06:57 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0