Trött, sliten och lite efter

Vilken helg alltså. Jag hade nog behövt X antal personer för att kunna återge den på ett sammanhängande och sanningsenligt sätt. Oavsett så har den varit sanslös kul med oerhört bra fest och goa människor. Igår var väl en av de bästa dagarna på år och dagar. 600 personer i göteborg nations tajta innergård. Husbandet som lirade i 1h 45m, endast de bästa av de bästa gästerna och bra jobbare gjorde att allt flöt på och vi kunde ha så kul som vi hade. Oss emellan har jag sanslös träningsvärk i min vevarm.

Idag fick jag gå upp i god tid för att kunna närvara vid ett gruppmöte vi hade vid 11. Jag hade inte direkt någon röst kvar och var inte helt klar i huvudet, men klarade mig på något sätt igenom mötet, även om jag frivilligt ställde upp på att axla ett omfattande EU-rättsfall och redovisa detta kl 8 imorgon.

Ikväll får jag nog sitta och knåpa lite med rättsfallet och därefter kolla något avsnitt av How I Met Your Mother. Annars blir det förhoppningsvis en lång natts sömn. Hoppas att ni också haft det gött och att vi kanske stött på varandra åtminstone någon gång under helgen...

2010-05-02 @ 20:25:17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0