Tjenamossa

27 maj 2010
Kristian hörde av sig innan och hade nyheter om ikväll. Det är ju Siestafestivalen i Hässleholm och han och hans band spelar inatt kl 12. Jag hörde först av mig för sent för att de skulle kunna fixa in mig på området, men han smsade för en stund sedan att det hade löst sig ändå. Jag ringer turnéledaren och han säger att det inte är några problem eftersom det är två gäster som hoppat av och fått förhinder. Jag blir såklart ganska glad och bugar och bockar.

En stund senare smsar kristian och hälsar att de andra gästerna ångrat sig. Lite trist men det kanske är bäst så. Inga utflykter såhär innan tentan är nog bäst. Isåfall bara för att hitta bättre pluggmotivation och inte på ett konsertgolv i hässleholm kl 12 på natten, mindre än en vecka innan min tenta.

Nix, det hela löste sig nog på bästa sättet. Nu blir det spaghetti och köttfärssås hos Johannovic,
2010-05-27 @ 17:54:43 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0