Tillbaka från resan

8 maj 2010
Kom nyss tillbaka från vår jobbarresa till scoutgården Assmåsa. Det var helt spårat kul med mycket lekar och annat göttigt. Anders, Gunnel, Fredrik och Filip hade anordnat en helt perfekt resa för oss 70 pers som ställt upp för dem under terminens gång. Anders och Filip kliver av posterna som barmedlemmar vilket gör att detta var lite som en avslutning för de båda. Anders kommer ju bli Husförman och Filip kommer bli Kulturförman.

Men jäklar vad gött vi har haft det, även om man känner sig smått krass idag. Jag tog med mig revigör - botemedel mot baksmälla - men glömde tyvärr att ta tabletterna igår kväll och det får ju sina följder.

Nu när jag kom hem så ville Moa visa en rolig video. Det tyckte jag var kul... Jag blev nästan lite osäker själv.

 

2010-05-08 @ 15:19:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0