Sitter i soffan

16 maj 2010
Har kommit tillbaka till Lund. Drog direkt från stationen till ---- NATIONEN. Väl på plats började vi sätta igång med att bygga golvet som ska vara i trädgården under karnevalen. Vi kommer ju ha ungefär 600 personer och en stor scen och det finns ett krav på att ha trägolv för att få tillstånd. Så idag har jag och 30 andra först lagt ut lastpallar på 200 kvadratmeter och därefter lagt träskivor ovanpå. Vi har skarvat det perfekt, sågat och haft oss för att allt ska ligga jämnt och för att ingen ska kunna trilla och slå sig. Dagens nyfunna intresse: Spikpistol! Jävlar vilken kraft och fan vad man känner sig manlig när man skjuter spik. Lisbeth Salander typ.

Det var ett jävla jobb men det blev fantastiskt bra till slut. Nu kommer Hoffmaestro & Chraa och Petter att rocka skiten ur bakgården. Det kommer bli jävligt gött.

Nu har jag precis städat hela lägenheten. Dammsugit och moppat. Anders följde med hem till mig och efter att ha snaggat honom med min trimmer dricker vi kaffe i soffan och ska snart spela lite FIFA. Ikväll blir det hockey. Sverige spelar. Borde dessutom plugga en liten stund eftersom vi i vår grupp har redovisning på tisdag. Kommer bli saftigt.

Nu är man mör.

2010-05-16 @ 18:38:18 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0