Petra Mede

17 maj 2010
Jag vill bara poängtera hur mycket jag hatar Petra Mede. Tidigare har jag tyckt att, äntligen har det kommit en talangfull, snygg och fräsch kvinnlig komiker. Petra Mede. Men på senare tid tycker jag att hon blivit ful, tråkig och grå. Kvinna är hon fortfarande men fan vad hennes program är tråkigt. Jag kan öppet säga att jag hatar det.

Dagen spenderades på nationen, där jag fortsatte med dekorationer inför karnevalen i slutet av veckan.

SOM VI HAR LÄNGTAT. Men nu är den här. KARNEVALSVECKAN.



_____________________________________________________

För övrigt är det ju den 17 maj. Norrmän firar över hela världen. Här är en skön video som är en av mina favoriter. Detta är 17 maj-firandet i Oslo för ett antal år sedan och en kille vill störa en orkester som går på gatan nedanför. EPISKT.

 

2010-05-17 @ 22:44:42 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0