Nu har vi allt mycket för oss, va?

19 maj 2010
Syrran har tagit körkort! Fan inte illa gjort av henne med tanke på att hon hade som mål att göra det innan hennes student. Hon kom i vilket fall förbi för bara en liten stund sedan för att hälsa på mig. Vi tog bilen till statoil och jag bjöd henne på en seger-glass. Egentligen borde hon röka en segercigarr men eftersom hon inte röker köpte vi en glass.

Tyvärr var ju rundan relativt livsfarlig men det var kul att se att syrran var så glad. Vi fick ett par kärringstopp på de 700 meterna vi körde, men det lär hon sig! Jag tror inte jag kommer låta henne köra när jag sitter i bilen fler gånger. Om jag inte är full dvs.

Ja, jädrar. Jag kan tänka mig att vi alla har sanslöst mycket att göra. Jag har det i alla fall och vet att även ni andra har det. Är det inte annalkande tentor eller karneval, så är det studenter och jobbletande och annat. Karnevalen kommer nog sluka en del tid i helgen för de flesta lundabor. Men det är väl gött!!?!?!

Vi ses i vimlet. Nu kör det igång!
2010-05-19 @ 20:39:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0