Ni ska se mitt badrum för tillfället...

5 maj 2010

Det hänger nämligen just nu 7 skjortor på diverse konstiga sätt och "stryks". Jag har nämligen aldrig fått lära mig hur man stryker en skjorta med hjälp av strykjärn utan jag har själv knåpat ut mitt egna lilla sätt. Mycket lättare och mycket roligare.

Jag hänger bara in skjortorna i badrummet, sätter på duschen på varmvatten, full sprut och sen går jag ut. Jag låter vattnet göra sitt i ungefär 10 minuter, sen är alla skjortor fuktiga och goa. Sen är det bara att låta dem torka så hänger de sig rätt.

Ni ska få se en bild på det här. Det ser onekligen ganska skoj ut, precis som att jag gjort ett duschdraperi av gamla skjortor. Frågan är bara hur jag ska kunna bli en framgångsrik jurist utan att veta hur man stryker sina skjortor...





Ikväll blir det konsert. Jag ska se hur min gode vän Kristian har förvaltat sin nyfunna skrivglädje. Jag tar med mig kameran!

 

2010-05-05 @ 15:27:50 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0