Nattuppdatering

12 maj 2010
Mitt i natten får det bli en liten skrivelse. Har precis spöat Hampus, Isak och Hannes på FIFA. Efter nationsmötet, som tyvärr slutade med en flopp, stack jag till Johan för klippning. Vi kollade först en stund på hockeyn och spelade lite sällskapsspel, men sen klev vi på frisörsalongen. Tidningspapper åkte fram och trimmern trimmades. Efter lite diskussion delegerades dock uppgiften till Louise, Johans flickvän. Det kändes tryggt. Nu är jag helt och hållet nöjd och tror att jag kan lära mig leva med en ny bena.

Sen drog Anders och jag till Hampus för att spela lite FIFA med de andra grabbarna. Men Anders var bakis så han avvek runt 11-tiden. Vi andra stannade en stund till och jag fick kicka lite ass, vilket givetvis kändes mycket bra. När man nu kliver in i lägenhet vid 2tiden så sitter Oskar uppe och gamear i soffan. SlappOskar är i farten som vanligt

 

2010-05-12 @ 02:02:50 Alkoholiserade Nätter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0