Malmö

15 maj 2010
Har emigrerat från Lund till Malmö. Lite skönt var det trots allt att komma till sitt familjehem och bara lägga sig i soffan och ta det lugnt. Jag betade av en film och mös lite med vovven, men sen var det dags att hälsa Axel och Victor välkomna hem. De är nyss hemkomna från Asien där de varit i ungefär 3 månader. De har betat av X antal länder och haft som main mission att fota så mycket som möjligt. Håll koll på Axels flickr, för där kommer nog en hel del bilder komma upp och den ena kommer vara snyggare än den andra.
http://www.flickr.com/photos/axelmadsen/


I vilket fall var festen kul igår, även om jag var sanslöst trött och sanslöst bakis. Vi lagade först väldigt goda oxfärshamburgare med massa grönsaker. Till detta serverades diverse shottar. Turkisk peppar och tequila rose. Så småningom började det trilla in lite annat folk och visst var det trevligt, men det saknades lite variation. Till slut gick jag hem ensam, vilket var väldigt konstigt. Julius och jag bor väldigt nära varandra men han fick någon sorts knäpp och sa att han ville promenera ensam hem och lyssna på musik. Det tyckte jag var jävligt trist med tanke på att vi inte setts sen mitten av april.
2010-05-15 @ 12:11:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0