Listan

3 maj 2010
Café listade för någon månad sedan de 15 jobbigaste vännerna man kan ha på facebook. De tog bland annat upp vissa intressanta karaktärer med ständigt samma statusuppdateringar. Se om du kan para ihop rätt karaktär med rätt statusuppdatering:

 


__________________________________________________________________________

Själv kan jag säga att jag saknar smygreklamaren. Personen som ihärdigt försöker på mig att gå på personens uteställen, köpa vissa produkter eller sådär. Jag har någon polare som startat ett företag och är fast besluten om att promota detta på facebook. Idag kom det trots alla tidigare spam-aktiga statusuppdateringar ett trevligt klipp från denna gitarrfabrik. Trots allt.

2010-05-03 @ 17:36:41 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0