Helt bakom youtube-flötet

7 maj 2010
Har varit hos Anders hela kvällen. Köpte faktiskt en pizza trots mina inre intalningar och begav mig till nationen för att käka lite gött. Vi satt hela kvällen och spelade fifa, drack lite rosé och bara tog det lugnt. Anders utbildade mig lite i youtube-filmer eftersom jag tydligen inte hade sett "alla" klassiker. Stup i kvarten fick Anders utbryta "VA?! Har du inte sett den lilla baby-pandan som nyser!?!!? Är du helt dum i huvudet eller?" och "VA?!?! Har du inte sett den bäbisen som bara skrattar och skrattar heller!? Den är ju svensk för fan!"

Jag får söka en youtube-kurs till hösten. 15 högskolepoäng. Det går kanske att tillgodoräkna sig till juristutbildningen.

 

2010-05-07 @ 00:47:41 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0