Golf imorgon!

18/19 maj 2010
Har precis avslutat kvällens middag. Linn, Caroline och Isabelle tittade förbi halv 8 och bara att veta att jag 10 minuter innan dess stått nyduschad i kalsonger och lagat maten var ganska komiskt. Johan och jag satt och plugga till kl 6 och därefter stack vi till AFborgen för att bära lite saker inför karnevalen. Det gick väldigt snabbt och inga konstigheter inträffade.

Efter en lång och göttig middag är nu köket fyllt av disk och det känns väl sisådär kul att ta sig an det halv 12 på kvällen. Men eftersom jag ska spela golf imorgon bitti och därefter på möte med novischeriet, så är det nog bäst att göra det ikväll. Åtminstone göra grovjobbet.

Gonatt gonatt. Egentligen är jag så jävla trött.


2010-05-18 @ 23:35:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0