Fortfarande i Malmö

30 maj 2010
Då är det söndag. Och mors dag.

Lillasyrran och jag gick upp och gjorde frukost till mammsen. Pernilla tog bilen och köpte lite frallor och jag gjorde en presskanna kaffe och lite annat. Pernilla hade köpt fina blommor till mamma och jag tänkte bjuda mamma på en ost- och vinprovning i juli. Kön är så jädra lång till sådana upplevelser men det ska bli kul att gå över huvud taget.

Just nu är jag kvar i Malmö men blir snart hämtad av Johan. Vi ska fortsätta kötta plugg tillsammans även idag. Det är lite lustigt men jag är skitdålig på att plugga ensam. Det är sanslöst svårt att hitta motivationen och om man är osäker vet man inte vad man ska svara på frågorna. Då är det skönt att ha någon som kan sporra mig till att plugga mer och som dessutom kan svara på frågor man är osäker på. Jag tror Johan är likadan och därför tror jag att det är ett vinnande koncept.

Idag ska jag attackera familjerätten. Arv, skilsmässor, bodelningar och tvångsvård av barn. Måndag - torsdag gör jag extentor och sen på fredag smäller det.

Men innan dess tar syrran studenten och det ska bli jävligt kul!

2010-05-30 @ 13:25:14 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0