Få dagar kvar

31 maj 2010
Nu är det inte många dagar kvar till tentan ska skrivas. Jag vet att jag tjatar och tjatar och tjatar om den när det finns så mycket annat kul att tänka på, men tentan är just nu det enda jag tänker på. Jag är så less på tentaplugget och vill egentligen bara ta sommar med allt vad det innebär. Spela golf, kolla på film, träffa vänner, festa, hänga med familjen, jobba lite och resa. Om det bara vore så väl.

Pernilla tar i vilket fall studenten på onsdag och det kommer bli ett skönt break från vardagen. Designated toastmater at her service.

Nu ska jag fortsätta med Barn- och föräldrarätten även om det tar emot något så in i bänken. När denna tenta är skriven kanske jag kommer dö av lättnad. Skriver jag inget den 5:e juni så vet ni vad som hänt med mig. Då har jag dött... Av lättnad.
2010-05-31 @ 17:51:18 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0