En bättre kväll

10 maj 2010
Har känt mig lite ensam nu på eftermiddagen. En del sms har gått ut med förfrågningar om en potentiell bakkväll, filmkväll och promenadkväll men ingen har tid. Då tog jag saken i egna händer.

Har precis käkat pannkakor, kollat lite på Petra Medes show och nu har jag bäddat ner mig i sängen för att kolla på film. Right back at you all ni som vänligt men bestämt tackade nej till häng.

Jag känner mig lite febrig men efter att ha slängt i mig lite pannkakor med Ben and Jerrysglass mår jag lite bättre. Det stora blå skall avverkas ikväll. Jag kommer inte ihåg senast jag tittade på den men det ska bli mysigt.

2010-05-10 @ 22:37:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0