Cornelis Vreesaaeswijk - Hur stavas det?

18 maj 2010
Sitter hemma hos Johan på Tomegapsgatan. Konstigt nog, ensam. Johan är iväg på föreläsning och jag sitter här och pluggar till dess att han kommer tillbaka. Efter att ha haft föreläsning 8-10.00 idag tog jag mig direkt hit. Därefter satt jag och Johan och lallade omkring på facebook, spotify och Hattrick.org till klockan slog 12. Då var det tid för lunch. När vi kom tillbaka fortsatte vi en stund, men insåg snart att man inte blir tentaklar av att sitta på slappa hemsidor dagarna i ända.

Nu har jag satt igång lite smått och känner väl att det går sådär bra. På fredag är det två veckor kvar till tentan och jag tror att jag eventuellt kommer sätta mitt första B. Översatt till ett G alltså. Jag har ju klarat mig hit intill, men någon gång kanske ska vara den första.

Ikväll blir det middag för höstens novischförmän. Carro och Isabelle tittar förbi. Fantastiskt kul att det redan sätter igång. Jag bjuder på käk hos mig. Gött.

Nu kallar tentaplugget från matsalsbordet. -Nils Fredriiiiik, det är tentaplugg. Kom och sätt dig!

2010-05-18 @ 14:56:29 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0