Arbetsintervju

4 maj 2010
Om bara en liten stund ska jag börja röra mig in mot Malmö. På Stora Södergatan 10 hålls nämligen en arbetsintervju till Telenor Express-säljare. Jag sökte för bara någon vecka sedan och blev uppringd redan samma dag. Mitt i hetsen med biljettsläppet till Karnevollywood ringde telefonen så att jag var tvugen att lämna mina arbetsuppgifter för att få höra ett par goda nyheter. Vi får hoppas att det går bra och att jag blir erbjuden jobbet även om Philip, som också jobbat som säljare på Telenor, avråder mig. Han påstår att det är lite för mycket "Ey damen, inte missa den här reklamen" och att jag inte hade pallat det. Men vi får se!

Idag är det precis en månad kvar till tentamen. 22,5 poäng av "Den Sociala Dimensionen" ska jag bli av med och förhoppningsvis få något sorts bra betyg dessutom.

Men innan dess ska vissa grejer klaras av 

2010-05-04 @ 11:21:01 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0