Vilket flyyyt!

15 mars 2010
Har spenderat i princip hela min dag i tysta lässalen på juridicum. Fylld av ekonomer och dolusspexare som är efter i plugget. Fortsatte i min familjerättsbok som jag hade hundra sidor kvar att läsa. Läste ut boken, bytte bok och kom ytterligare 230 sidor framåt i den. 330 sidor på en dag är ganska bra gjort tycker jag själv. SCORE!

Efter kl 6 begav jag mig till Johan för att spela lite X-box. Fick spö som vanligt av både honom och Anders. Därefter bar det av till Gbgs nation. Bokstavligt talat 'bar' eftersom vi var tvungna att bära Anders 40-tummare tillbaka till nationen. Anders skrek till några gånger under de 400 metrarna när han trodde att jag var på väg att snubbla och därmed tappa den dyrbara tvn.

Blev intagen i ett särskilt jobbarlag på Gbgs nation inför Karnevalen 2010. Det var roligt att få vara en del av det hela men förga en överraskning eftersom jag blev rekryterad genom en rekommendation. Härligt att all tid i baren på Kålles har lönat sig och att man äntligen gjort ett (bra? dåligt?) intryck på folk i tjänstemannakåren. I vilket fall många goa tjommare som är utvalda att jobba så det här blir nog hur bra som helst.

Imorgon är det arbetsrätt på schemat. Mitt hjärta gör en djup suck.

2010-03-15 @ 23:32:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0