Världen vänder sig emot mig

8/9 mars 2010

Nyss hemkommen från spexet utan kontokort. Stannade till för att ta ut lite pengar på handelsbanken och precis efter jag hade slagit in min kod så laggar automaten och helt plötsligt släcks den ner totalt. 'Beklagar, Automaten avstängd' Gustav tog den precis brevid och han fick ut sina pengar precis som han skulle. 

Åh Gud,
jag vet att jag inte varit alltför god
men kan du istället låsa in mig i en snickarbod.
Jag förstår inte alls din metod.

Imorgon kör vi för fullt. Spex. Det kommer givetvis bli bra och med bra efterfest.
Har en massa rekvisita att ta med imorgon. Två barbourjackor, en Dom perignonflaska, en trench coat, Nikon kamera, mina gucciskor och mina converse.

Det blir nog en bra repa.
Nu ska jag mig in i lakanen svepa.

2010-03-09 @ 01:01:33 Alkoholiserade Nätter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0