Utelåst

21 mars 2010
Jag sitter just nu i trappen och är utelåst. Har lånat morsans dator över dagen så nu sitter jag alltså i min trappuppgång utan nycklar och bara sitter och väntar. Oskar och Moa är på filmkväll hos Erik Kvist i terminen under och har det gött. Därför vill jag inte störa.

Jag var hos min pappa idag och hjälpte honom spika ihop fågelholkar och sen sätta upp dem i diverse träd. I olika höjder vill jag tillägga för jag måste ha kommit underfund med att jag har höjdskräck light. Efter att ha sett två filmer med pappa och bara myst körde jag tillbaka till Lund för att träffa Johan och Anders en stund, snackade skit en stund och spelade sällskapsspel. Jag blev totalt överkörd som vanligt. TP-mästarna möter Nils Fredrik= ingen lyckad kombo.

Jaja, jag kanske får streama boston tea party här ute i trappen. Tur att vår trådlösa anslutning når så långt i vilket fall för annars blire inget party.
2010-03-21 @ 23:48:53 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0