Spexet

1 mars 2010
Idag har vi banne mig spexat jävligt länge! Vi har sjungit och peppat orkestern och hållt på med en hel del annat. Det är ett superskönt avbrott i vardagen men jag vet att jag måste sätta igång med att läsa och ta igen vad jag har missat i skolan. Jag har aldrig varit direkt efter men nu är jag en omtenta efter och en vecka in på ny termin. Jag har dessutom dragit på mig ett täcke av förkylning och andra otrevligheter vilket inte gör det lättare. Är så trött nu att jag måste stupa i sängen. Glömde till och med hälften av mina varor på ICA Nära.

är man trött om man betalar för något man ändå inte ska ta med sig hem.

Mars månad, jädrar vad tiden går snabbt nu. Snart kanske det är sommar? Men det kommer väl regna lika mycket för det?


2010-03-01 @ 22:27:17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0