Söndagsbiff

28 mars 2010
Imorgon är sista dagen jag kan plugga inför min tenta på tisdag. Det känns sådär med tanke på att jag bara gjort 5 extentafrågor hittintills. Vi får se hur det här kommer gå. Jag vet inte om jag orkar oroa mig särskilt. Tog beslutet att träffa lite gött folk igår även om jag hade min tenta i bakhuvudet hela kvällen. Vi hade skoj och det blev ganska lugnt, men sent. Mycket härligt folk som vanligt. Och föreställningen i fredags var härlig. Ja, det har varit en bra helg. Jag börjar få koll på allt om det inte bara vore för den här jävla tentan.

Ska laga ihop lite älgfärsbiffar, det är det som är det bästa med att komma till sina pärons hus. Man hittar älgkött i frysen. Skjuten av någon familjevän troligen. Gött ska det bli.

Får se om jag hittar några härliga bilder från gårdagen att lägga upp.

2010-03-28 @ 17:41:53 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0