Skanör

21 mars 2010
Tog mig hem från spexets kick-out. Hade inte druckit och kände mig inte så sugen men det var kul så länge jag var där. Vi hade hyrt studentkursgården i Skanör på näset. Den är så jäkla härlig med en massa slappa rum och goa tillhåll. Ett rum är verkligen en våt dröm. Rummet har sköna soffor, sköna fåtöljer, ett piano, massa bokhyllor fyllda med anrika böcker, ett bord i mahogny, snedtak... Ja ni förstår poängen. Jag och Emil konstaterade att det enda som saknades var en cigarr och en liten whiskey. Emil satt mest och drack martini vilket i och för sig kändes lyxigt i det andaktsfulla rummet.

I vilket fall är det skönt att komma hem nykter och utvilad efter några bastubad på gården. Nu ska jag sova, något jag inte gjort på mycket, mycket länge.

2010-03-21 @ 02:14:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0