Mysig söndag

28 mars 2010
Nu är ju klockan mycket vilket är ganska lustigt. Jag hade ingen som helst aning om att man skulle flytta fram klockan inatt utan fick höra det i morse någon gång. Det är väl tur att de alltid lägger det en helgdag så att man oftast inte har något vettigt för sig att missa med en timme.

Ambitiösa Nils Fredrik har varit i farten. Jag har tillagat en fantastisk älgköttfärslimpa som jag tänkte avnjuta framför La Liga. Real Madrid spelar och det ska bli gött att ha en kväll i Malmösoffan för sig själv. Familjen åkte till något svenskt fjäll i morse, men jag stannar helst hemma om det inte blir alperna. Bortskämd kanske, men alperna är ju förbannat fina att åka i.

2010-03-28 @ 21:03:29 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0