Magalufceremoni

7 mars 2010
Sitter just nu på jobbet. Var på en galet spårad och påkostad Karnevelj igår. Dessa två faktorer, jobb i förening med viss fest dagen innan, föranleder visst illamående. Jag sitter mest och hostar och snyter mig känns det som. Vi har föreställning kl 16 och då börjar vi även med dagens spexträning. Jag får skynda mig helt enkelt.

Karneveljen var allt jag kunde tänka mig. Det var 2500 studenter som man kastat in i en gympasal tillsammans med 2500 plastpåsar fyllda till bredden med snaps och andra spritsorter. Förra året var det ett artistuppträdande men iår var det tyvärr inget. Jag tyckte personligen att showen var lång och utdragen och inte särskilt lyckad. Men det är nog grejen med det hela. Att det lätt blir hypat.

Med det tuffa schemat jag kör har jag inte fått chansen att träffa Philip i helgen. Han är nere från Stockholm och det hade onekligen varit jävligt trevligt att träffa honom idag. Fick lite tid över att prata i telefon i alla fall och vi kom in på hans systerbarn. Hans syrra ska tydligen gifta sig och ceremonin ska vara på mallorca. Jag tyckte det lät väldigt spännande och såg framför mig hur Philip stod, en härlig sommardag, och höll sitt toastmastertal på Grabbarna Grus i Magaluf. Det hade varit en härlig syn. Philip sa att jag hade förväxlat hans systers bröllop med hans eget. Låter mycket rimligt!
2010-03-07 @ 13:18:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0