Kul grej

30 mars 2010
Tillbaka på banan igen. Har vilat mig en stund och gått en lång promenad. Har spelat lite fifa och lagat mat. Har sovit en stund och fotat lite. Lagade en chili con carne med råris och morötter. Smakade mycket bra med Sambal Oelek och en massa cayenne.

Ikväll ska jag träffa Emelie, Elin och Anton på stortorget för att fira lite avklarad tenta. Det kommer nog bli lite öl och vin, kanske även en go måltid, bara för att fira!

Blev tipsad om en ganska kul sak igår av Hanna. www.Filmtipset.se är en jäkligt skoj sida där man betygsätter filmer man sett och utifrån det man röstar, tar sidan fram filmer som kan tänkas uppskattas av dig. Efter ett tag, när jag betygsatt en sådär 20 filmer, såg jag att den hade helt rätt.

Garden State, min absoluta favoritfilm ploppade upp som en femma efter bara några betygsättningar och jag bara satt och mös. Så nu håller jag på att skaffa fram följande "tippade" femmor:

Un prophète
Deer Hunter
GoodFellas
Big Fish
Fantastic Mr. Fox
Amores Perros


2010-03-30 @ 17:50:30 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0