Jävlar vad vi repar

2 mars 2010
Kom precis tillbaka till Juridiska Föreningen efter att ha käkat thai på bantorget. Fick mig en liten Singha vid sidan också. Härligt tider!

När jag kommer tillbaka 50 minuter senare sitter vår okester, för övrigt ledd av min roomie Oskar, och repar på samma 20 sekunder av Snart är det jag som är kung som när vi gick för att äta. De sliter absolut hårdast av oss alla. Jag fick chansen och sjunga lite av min låt. Hakuna matata / Högskolan i Malmö. Fick också lite tid över för att skriva lite extraverser ifall jag blir inropad. Det får vi hoppas i alla fall.

Snart ska jag nog hem igen för att sova lite, kanske kolla ett avsnitt av Mad Men. Måste ta min hostmedicin!
2010-03-02 @ 21:09:32 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0