Jävla jurister

29 mars 2010
När jag gjorde en extentafråga precis uppstod viss förvirring när jag läste facit. Jag behövde därför finna viss ledning i våra kompletterande litteratur. För att komma åt den är det vanligtvis bara att klicka in sig på juridicums hemsida och skriva in aktuell paragraf, vips, så förstår man bättre.

MEN.

Idag var det en massa problem med att komma in, så jag fick ringa någon sorts support. Efter att ha pratat med 5 personer blev jag slutligen kopplad till en Joakim som också sa att "Den här uppgiften ligger egentligen inte på mitt bord" men gick till slut med på att hjälpa till.

Efter 20 minuter intim telefontid klarade Joakim ut det hela. Jag kom in på kommentarerna och fick verkligen inte ut någonting av det. Under tiden jag satt och pratade med Joakim ville jag se om Wikipedia hade någon information om just biotopskyddsområden. JAVISST hade de det och efter att ha läst den 2 sidor långa informationen om paragrafen i juristforumet kunde jag konstatera att Wikipedias information hade varit spot-on perfekt!

Jävla jurister - fan vad vi ska krångla till det.
2010-03-29 @ 16:19:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0