I won't back down

29 mars 2010

Har precis stigit upp, duschat lite, klätt på mig, satt på kaffe och framför allt... Satt på Tom Petty greatest hits på BO-högtalarna. En jävla samling får jag väl säga. Här snackar vi verkligen om att ha vaknat på rätt sida.

Kl 10 ska jag på möte och därefter tänkte jag bege mig till stadsbiblioteket här i Malmö för att avverka diverse ex-tentafrågor. Jag har 12 st. frågor kvar som jag måste göra under dagen och dessutom göra om vissa kluriga.

Det kommer ta ca. 14 timmar om jag håller samma tempo som man kommer göra i tentasalen imorgon. Men att jag har 14 timmar plugg framför mig gör mig ingenting. Idag har jag vaknat på rätt sida och förstår verkligen varför vi har flyttat fram klockan. Morgonsolen kan ju göra en sur gammal gubbe som jag glad!

Avverka kaffet, kanske göra en tentafråga innan jag beger mig på ytterligare äventyr.


2010-03-29 @ 08:51:58 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0