Grabblördag

14 mars 2010
Ja, vad är inte bättre än en grabblördag?

Vi sågs hos Johan vid 13 igår. Då hade Johan, Anders och Jonis drämt upp 3 st. flatscreens i sitt vardagsrum. 10 åskådarplatser fanns bakom skärmarna och X-boxen stod uppkopplade och klara. Handkontrollerna var uppvärmda, handsvettade and ready to be rocked.

Lottdragningen färdigställdes, jag tilldelades det 4½stjärniga laget Tottenham i den engelska ligan. Mina final-odds var alldeles superba. Jag hamnade i gruppspelet bland vännerna utan alltför stor erfarenhet inom FIFA-världen. Semifinalen kom till att bli min död då jag förlorade med 1-0 mot Jens. Jag fick något hjärnsläpp och inget blev som det skulle.

Vi drack öl och spelade poker. Vi mätte snoppar och hade det allmänt tävlingsinriktat trevligt. Kvällen slutade med att Anton drog en liten kräk över bordet när vi hade vår ölhävningstävling. Därefter T-bar. Good Times!

Just nu är jag på jobbet i Malmö. Ganska lugnt och skönt, lite smått utsålt. Ikväll ska jag ha lite quality-time med lillasystern.
2010-03-14 @ 14:47:02 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0