Grabbkväll

18 mars 2010
Har precis haft en alldeles förträfflig kväll som började med en sväng inom Hampus korridor. De är alltid så sköna som bor där och alltid sugna på lite Guitar Hero. Vi lagade mat och satt sen och tipsade varandra om härlig musik. Vi pillade lite på kamerorna, lekte lite med vitbalansen, något jag inte gjort så mycket förut.

Därefter begav vi oss till en kille som hette Melker som bodde på östra vallgatan. Samma gata som både Malmö Nation och Göteborgs nation. Perfekt läge verkligen om man inte vill bo i korridor. Väl på plats var några fler kompisar, bland annat min gode vän Elins pojkvän, Henke.

Vi drack vin, spelade plump(kortspel) och killarna gjorde sig redo för en utekväll utan dess like. Jag själv däremot promenerade, i sann våranda, hem.

På väg till Hampus hörde jag fågelkvitter.
2010-03-18 @ 23:59:33 Alkoholiserade Nätter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0