Go kväll

30 mars 2010
Lite av en tentafest blev det till slut eftersom jag, Emelie, Nenne, Anton, Elin och Axel begav oss till Ariman vid stortorget och krängde några öl. Estrella, Easter Egg (dansk påsköl), oxford, guiness... Ja, det mesta slank faktiskt ner och humöret var på topp. Åtminstone för mig. Jag har haft en helt perfekt dag som bara blev bättre och bättre, det hela började väl med en ganska bra känsla på tentan som dessutom blev bättre när jag kom ut och såg att jag klarat mig undan böter på min dåligt parkerade bil. Hade fått låna en parkeringsplats precis på Eden där tentan skrevs, men sen visade det sig att biljettautomaten endast tog bensinkort av diverse slag. OK-Q8, Preem och Statoil. Men vafan hände med VISA? I vilket fall klarade jag mig undan och hade jag nu ändå fått en böteslapp på 700 kronor vete gudarna om det kunnat göra mig deppig idag.

FAN VAD GÖTT!



2010-03-31 @ 00:20:36 Alkoholiserade Nätter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0