Fundering

18 mars 2010
Moa sa att hon alltid brukar ta en cigg på balkongen när hon vill fundera lite. Jag höll med och gick ut. Oskar blev mest lite sur för att vi förpestar oss på det sättet som vi gör.

Väl ute på balkongen rotade jag i mina fickor efter en tändare och hittade en Projekt 6-kondom som låg och lurade där nere. Utan någon särskild anledning så började jag fundera högt hur en kondom tillverkas. Moa och jag funderade fram och tillbaka och kom fram till att den var gjord av latex, producerades runt något dildo-liknande och därefter hade någon särskild maskin som rullade upp dem. Därefter faller de av dildon för att trilla ner i en stor bytta. Därefter sorteras dem och läggs på rullband. På rullbandet förpackas dem på något smart sätt. Hur sant är detta egentligen? Det vet vi inte.

Kondomen jag hade i fickan var en sån här Näkken och då funderade vi lite till. Hur gör man bubblorna på kondomen egentligen? Och varför är bubblorna så små? De kan ju inte kännas av? Eller?

Svara till: Anonym 201024. Gillar långa promenader.

Jaja. Som Moa sa, balkongen med en cigg mellan fingrarna makes the mind wander.

2010-03-18 @ 17:56:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0