Diverse Recensioner

"först & främst ett stort jäkla cred till alla inblandade i Dolu§pexarna, föreställningen igår var kanon! manuset var faktiskt imponerande & skådespelarinsatserna var också bra. några småmissar här och där kanske, men det är väl inte särskilt konstigt när det är första gången. sammantaget var framträdandet tajt och snyggt, way to go!"


"Skratten upphörde inte. Jag har fortfarande kramp i mina käkar.
Underbart. Mina underbar juridikvänner var super bra!
Alla var så duktiga. Hade kunnat se det en runda idag med.
Att ha sådan fantasi som de haft med att komma på nya texter till de klassiska Lejonkungen låtarna.
Danser. Karaktärer. Allt var toppen.
Jag gör tummen upp!"


"
Manuset var genomtänkt, underfundigt och hade de självklara poänger som ska plockas - ekonomskämt, raljerande över Malmö högskola samt imitationer av professorer och föreläsare - och genomförandet var briljant! Ja, jag är mycket nöjd med kvällen!"


En lite mer ingående recension finns på Evas blogg


Jag, Ragnar, Erik och Pontus kör en scen + ett antal inrop

2010-03-14 @ 12:00:48 Permalink


Kommentarer
Postat av: Eva

Kan bara instämma med recensenterna ovan, ni var fantastiskt duktiga!

2010-03-14 @ 14:31:51
URL: http://evaharidetorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0