Disneydags

26 mars 2010
Disneydags-themen är min väckarklockasignal så när jag nu har vaknat, känner jag mig lite light headed. Såhär dagen efter ni vet.

Kålles igår var precis som vanligt förutom att Johan blev utslängd för att han sprang runt "bakom" allowed access. Lustigt med tanke på att jag inte kommer ihåg någon gång han inte gjort det. Danne, som satt i barförrådet och vaktade spriten, satt mest och skrattade när han berättade. Jag tror att han hade en fot med i spelet. Köra ut sin egen kompis måste ju vara riktigt skoj. Måste jag prova ngn gång.

Jag fotade förresten igår. Det gick väl ganska bra. Här är en skön bild bland annat.

2010-03-26 @ 11:16:33 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0