Dagens shuffle - 3 mars

Shufflade fram Kent idag. Låten Kärleken väntar. Kommer ni ihåg den? Ja varför skulle ni inte göra det? Den är ju typ klassiker-förklarad!

Den får mig att tänka på när jag såg dem live 2006. Jag satt långt bak för att ha solen i ansiktet o sådär. Jocke Berg och grabbarna gjorde en storslagen entré i helikopter och uppträdde därefter i smoking. Men vad jag mest tänker på är att jag tittade på konserten tillsammans med min All-time favorit i musiksammanhang. Jag stötte nämligen på Kristian ldär bak under konserten. Vi snackade en stund och lyssnade lite på Kent och det var då jag insåg att jag var kompis med min absoluta favoritartist. Det var ett jävla härligt moment. Sen dess har det blivit tennis-utmaningarl och hotellrumsefterfester som varit jäkligt skoj.
2010-03-03 @ 12:10:16 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0