Dagens shuffle - 2 mars

Idag shufflade jag fram 'Thåström - Långtbort' på min lilla pacemaker.

Ja, jag kan ju inte säga att jag är ett galet fan av Thåström eller hans låtar heller för den delen. Jag la in den här låten på min mp3 för att jag ville se honom på hultsfred 2009. Det ryktades nämligen att det var hans sista konsert någonsin. Det blev givetvis ganska hypat, många som ville gå dit och se Ebba Grön-frontmannens sista scen-andetag. Jag var ganska likgiltig, gick dit och tyckte väl att det var OK. Inte så mycket mer än så.

2 veckor senare ser jag att han blivit bokat till Malmöfestivalen och en massa annat. Jag tänker bara att han är en jävla bullshitter. Vem marknadsför sig som 'slut som artist' när man i hemlighet har en massa andra spelningar på gång. Nä, vilken lögnare. Men så är det kanske med gamla 70-talspunkare.

Det är inte riktigt min kopp te.

2010-03-02 @ 21:51:07 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0