Uppåt, förhoppningsvis, förmodligen!

24 juni 2010
Första veckan på telenor är avslutad efter många timmar på location Eslöv. Coop Extra har varit myllrande med folk och i princip alla har vi sagt hej och ställt en följdfråga till. Jag är nöjd. Jag har sålt ungefär två abonnemang om dagen vilket är betydligt fler än vad man vanligtvis gör som ny. Tommy som jag jobbat med har hjälpt ganska mycket och fått mig på rätt spår såhär i början. Andra dagen på jobbet hamnade jag faktiskt högst upp i teamet, sålde alltså flest av 16 stycken i vårt team, vilket gav mig en liten moment of glory när vi satt på Fridays och käkade allihopa.

Folket som vi hejar på är oftast trevligt, vilket är hejdlöst skönt. Framför allt idag har folk varit på bra humör. Kan bero på att det är lönehelg, midsommar och bra väder. Skönt är det i varje fall med lite midsommarledighet.

I helgen blir det såklart bra midsommarfirande, men jag ska nog försöka lägga lite tid på att plugga in våra egna priser och lite säljteknik. Nästa vecka står jag i Grebbestad, utanför Uddevalla, men också i centrala Göteborg någon dag. Då säljer jag istället med två tjejer från teamet som sägs vara väldigt duktiga. Vi får se hur denna kurva går från och med nu.

Uppåt, förhoppningsvis, förmodligen!

Veckans album, utan tvekan:

 

Veckans låt, utan tvekan:

2010-06-24 @ 20:26:01 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0