Sthlm bokat

14 juni 2010
Då är Stockholmsresan bokad. Utbildningen inför mina månader på Telenor kommer att hållas vid slussen och därifrån är det ju inte så svårt att ta sig till Mjölkö på fredag. Eftersom utbildningen börjar vid 10 på torsdag morgon måste jag ta tåget i princip mitt i natten från Malmö. Lite trist men samtidigt känns det fantastiskt gött att vara igång med något igen. Jag har börjat läsa lite böcker och spelat en del golf men annars har jag ju varit minst sagt passiv sedan den 4 juni, dagen då jag skrev min tenta.

På torsdag blir det alltså utbildning vid katarinahissen och samma sak även på fredagen fram till kl 17. Sen blir det kanske lite trevligheter inne i Stockholm efteråt. Det är trots allt min sista helg innan jag sätter igång med mitt jobb. 12 timmar om dagen, 11 dagar jobb per 14 dagar. Sammantaget blir det runt 18 dagar ledighet under de 8 veckorna jag kommer att jobba.

De tre lediga dagarna jag har varannan vecka kommer jag lägga på golf och andra trevligheter. Tjänar jag inga pengar på Telenor får det bli något annat. Jag vill inte direkt slita ut mig utan att tjäna några pengar. Men det är långt ifrån omöjligt att dra in 30.000 i månaden.


2010-06-14 @ 16:17:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0