Så är man duktig, men men

7 juni 2010
Igår spelade jag ju tennis en sväng med Claes. Jag köpte nya tennisskor för att kunna känna mig sporrad att spela mycket i sommar. Idag tänkte jag ge mig ut och springa en runda. Bara en kort runda till att börja med, det regnade ju, men sen fick jag ett sjukt skoskav av de nya skorna. Fotsulan värker och jag ser en antydan till ett sår. Men skönt var det i alla fall att springa en runda. Har varit ensam hemma hela dagen och känner mig så in i bänken uttråkad. Jag funderar på att göra något drastiskt. En resa, en bok som skall läsas eller vad fasen som helst. Jag hade glömt att sommarlov är ganska tråkiga.

Squash kanske? Får ta och ringa Philip. Han har haft tenta idag.

2010-06-07 @ 19:32:26 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0