Mysig filmsession

11 juni 2010
Min halvsyster Emma tog studenten igår så Pernilla och jag begav oss dit. Kävlinge. Vi var tvungna att köra inom Lund för att hämta lite saker jag glömt i lägenheten och det var verkligen rusningstrafik i både Malmö och Lund. Man var tvungen att ha riktigt vassa armbågar för att komma fram. Så jag vässade armbågarna och körde lite agressivt. Pernilla gjorde en del utrop för att hon trodde att vi låg pyrt till och jag blev skitlack för att hon inte litade på min bilkörning. Efter några minuters tjafsande blev vi kompisar igen och vi kunde gå på student glada och goa.

Vi begav oss hem ganska tidigt eftersom Pernilla skulle till sin kompis och ha något sorts tjej-slumber party. Med kuddkrig och sånt där som tjejer har. Jag begav mig då till Nella och kollade film. Vi såg Precious, den här filmen om en kraftig 16åring i Harlem som hade fött sin pappas barn två gånger och som äntligen får hjälp. Den var bra och ganska gripande. Men sitter man där med tre fnittriga tjejer blir det inte så genuint! Men det var kul att se film med lite gött sällskap. Vi såg också Chicago, den där musikalfilmen. Den var faktiskt jävligt bra. Även om det är lite bögigt gillar jag faktiskt musikalfilmer. Hair, Chicago och Jesus Christ Superstar är alla sanslöst bra. Borde se Cats också.

PEACE.
2010-06-11 @ 12:41:11 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0