Kl 05.20 tar jag taxi till en fullspäckad sommar

16 juni 2010
Sista riktigt lediga dagen avverkad. Och hur känns det? Jo det känns förhållandevis bra. Jag ser fantastiskt mycket fram emot lite försäljning runt om i Sverige och att slippa gå hemma hela dagarna utan något särskilt intressant att göra. Imorgon, 06.30, lämnar planet mot Stockholm och jag förbannar Telenor för att de har bokat in mig på ett så tidigt flyg. Från Sturup dessutom. Kastrup är så enkelt att ta sig till jämfört med Sturup. Taxin kostar 600 spänn till Sturup och en tågbiljett kostar 90 kr. Inget större problem att välja vad jag hade velat köra egentligen.

Vi kommer att hålla till vid Katarinahissen ungefär. Scandic Hotel. Skönt avstånd till Vaxholmsbåten som kommer ta mig till Mjölkö på fredag eftermiddag. Jag tror det kommer bli trevligt med ett litet Lund/Malmö-break.

Nu kör sommaren igång på riktigt. Imorgon 05.20 tar jag taxi till en fullspäckad sommar.


2010-06-16 @ 23:04:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0