Gott med golf

10 juni 2010
Spelade jääävligt bra golf igår. Det var sanslöst vad bra jag spelade. Mina järnklubbor funkade och jag hade birdieputt på varenda hål förutom 2. Tyvärr puttade jag sämst så i slutändan blev det inte en så bra runda. Trist.

Idag har jag kört pernilla till stan och fortsatt att lyssna på P3dokumentärer. Jag tycker att jag börjar bli väldigt bildad i samhällsfrågorna nu. Det är ju trevligt. Men jag är så himla uttråkad här i Malmö och vill egentligen bara att det ska vara en liten termin som snart ska börja igen. Har man börjat titta ut böcker till nästa termin, då är det illa.

Kan det inte bara snart dra igång med Telenor, då hade jag blivit glad. Ska upp till Stockholm nästa vecka, det är alltid något...

2010-06-10 @ 15:31:10 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0