Ett bättre drag

3 juni 2010
Fantastisk gårdag. Fick se min lillasyster springa ut runt 17-tiden och det var kul att se henne så glad. Efter alla ceremonier och sådär begav vi oss hem för att käka gott och ha det trevligt. Jag tror vi var en 80 sittande gäster på mottagningen. Tal och lite liveframträdanden av de gamla klassiska "Sweet Boys" som är ett band ihopkomponerat av bland annat Pernillas och min gamla NO-lärare från grundskolan. Med tanke på att Axel, Erik, Julius, Agnes, Pernilla och jag gått på Bladins skola, var det ju kul även för honom att träffa sina gamla elever. Nu är det 5 år sen vi gick där och varken jag eller pernilla har någon anknytning till de där gamla skolorna. Pontus, vår gamla lärare, tyckte att vi skulle komma och hälsa på skolan och se hur det står till. Det verkar faktiskt vara en bra idé, se vad som hänt med skolan på de här 5 åren.

Tyvärr blev det lite mycket att dricka, för både mig och Pernilla igår. Pernilla ligger just nu utslagen på filten i trädgården och jag sitter i skuggan och lyssnar på Lars Winnerbäck. Toastmaster-rollen gick superbt igår. Allt gick som smort.

Imorgon tenta!
Peace
2010-06-03 @ 12:27:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0