Ensamt i Malmö

8 juni 2010
Jädrar vad det är ensamt i Malmö. Jag är trött på att bara stanna hemma och kolla på film när det är dåligt väder utomhus. Jag vill ligga i solen och lyssna på P3 dokumentär typ. Eller så vill jag sätta igång med att jobba. Så är det gjort liksom. Jag vill ha det gött och inte ha för lite att göra.

Vad ska man göra då? Till stan? Sitta och fika hela dagen? Förra sommaren kände jag lite på samma sätt. Det slutade med att jag satt på Koi hela jävla sommaren och drack rosé fanta med Heinrich. Jag får dedikera denna sommar till Telenor, Sverigeorientering, träning och god mat.

Nu ska jag göra en god frukost
2010-06-08 @ 11:22:52 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0