En iPhone 3GS

21 juni 2010
Idag har varit första dagen på jobbet. Svettigt och ganska jobbigt, men kul. Vi har hållt till i Eslöv hela dagen. Det har varit helt okej, en halvtimme från Malmö. Nu är jag hemma igen och sitter och tittar på lite VM. Spanien spelar och David Villa har redan gjort ett fantastiskt bra mål. Finfint bra gjort.

Det tog lite tid men till slut fick jag sålt ett abonnemang. Sanslöst härligt att jag fick det överstökat. Imorgon ska det gå snäppet bättre och jag är taggad till tusen. Öppettiderna är imorgon 08-21 och vi står där från 10-19 om det inte går extra bra!

Peace out, nu ska Claes och jag ha ölprovning med burkar tillverkade av hans konkurrenter. Budweiser och någon tysk öl ska provas ur burk och se om det är ölsorter de borde investera i.
2010-06-21 @ 20:55:15 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0